"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№95 мектеп-гимназия" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Әлем, дүние жүзі
мир.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 229
Жаңа сұрақтар: 15

Гуманитарлық цикл кафедрасының мұғалімдері

Дәреже: Гуманитарлық цикл кафедрасының мұғалімдері

Амирова Алтынай Бекбаевна

Амирова Алтынай Бекбаевна

Пед. өтілі 8 жыл

Санаты санатсыз

Білімі жоғары, 2010 ж Бөкетов атын. ҚарМУ, шетел тілі мамандығы бойынша ағылшын тілі мұғалімі.

Оқытушының басты арманы: лингафонды-мультимедеялық кабинетте жұмыс жасау, оқыту кезінде оқушылардың біліктілігін көтеретін электронды-мультимедиялық оқулықтар мен технологияларды қолдану.

Кошербаев  Асет Имангельдыевич

Кошербаев Асет Имангельдыевич

Пед. өтілі 4 жыл

Санаты екінші

Білімі жоғарғы, 1996 ж. Бөкетов атын. ҚарМУ, мамандығы тарих және әлеуметтік-саяси тәртіптің оқытушысы.

Жұмыс барысында мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес мазмұны мен әдістерін қолданатын мұғалім. Педагогтың сабақтары оқушылардың қоғамдық жүйелерін түсінуге, өзінің және де басқада халықтардың мәдениеттерін және тарихтарына қызығушылықтарын танытуға, өз беттерінше бағалауға, оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтарын қабылдауды дайындауға бағытталады. Мұғалімнің негізгі педагогикалық ұстанымы – оқушыларды күшті және әлсіз деп бөлмеу, керісінше біріккен оқу қызметі әдісімен балалардың өзара оқытуын ұйымдастыру.  Оның оқушылары әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға қатысып, «Жас зерттеуші» Республикалық интеллектуалды байқауында жүлделі орын алды. Қазақстан тарихы бойынша ҚарМУ оқушылар арасындағы олимпиадада облыстық сертификаттар алды.

Иванова Наталья Владимировна

Иванова Наталья Владимировна

Пед. өтілі 12 жыл

Санаты екінші

Білімі жоғарғы, 1993 ж. Бөкетов атын. ҚарМУ, филология факультеті,  мамандығы орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі.

Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудағы заманауи әдістері мен технологияларды жақсы меңгерген жоғары кәсіби деңгейлі педагог.

Наталья Владимировна балалардың ойлау қабілеттерін шыңдап, рухани-адамгершіліктерінің қасиеттерін қалыптастыра отырып, оқушылардыңшығармашылық қабілеттерін дамытуға және танымдық белсенділіктерін арттыруға көп көңіл бөледі. Оқушылардың жеке білім траекторияларын жүзеге асыру үшін жағдай жасайды. Өзін-өзі дамытуға мүмкіндік беретін оқу қызметін басқарады. «Өзін-өзі тану» және «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазу»  жобасы сабақтарындағы интеграция ойын технологиялары, әртүрлі тәсілдері мұғалімге мектеп еңбегінің уәждемесін көтереді.

Клыкова Наталья Владимировна

Клыкова Наталья Владимировна

Пед. өтілі 8 жыл

Санаты екінші

Білімі жоғары, 2004ж Бөкетов атын. ҚарМУ, шетел тілі факультеті мамандығы ағылшын тілі мұғалімі.

Өз жұмысында әртүрлі, сонымен қатар оқытуда  ақпаратты-коммуникациялық технологияларды қолданады. 201жылы қалалық флипчарт байқауында табысты орындап, оның   "Animals" жұмысын ең үздік деп таныды.

Оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін жүзеге асыруға жағдай жасайды.

Антонова Татьяна Николаевна

Антонова Татьяна Николаевна

Пед. өтілі 21 жыл

Санаты бірінші

Білімі жоғары, 1999ж Абылай хан атын. Халықаралық қатынас және әлемдік тілдер Қазақстан мемлекеттік университеті, ағылшын тілі мамандығы.

2012 жылы үшінші (базалық) деңгейлі бағдарлама бойынша Қазақтан Республикасы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру курсын бітірді.

Ұйымда және оқыту мен тәрбиелеу жүйесінде, интеллектуалды , тұлғаның мәдени және адамгершілік құндылықтарын дамыту, пәндер бойынша оқушыларды тәжірибелік тұрғысынан жеке дайындағаны үшін аудандық ББ және Қалалық ББ грмоталарымен және алғыс хаттарымен марапатталды.

Шмалюк  Оксана Владимировна

Шмалюк Оксана Владимировна

Пед. өтілі 14 жыл

Санаы жоғарғы

Білімі жоғарғы, 2003 ж. Қарағанды қ. Ресейлік-Қазақстандық заманауи Гуманитарлық университеті, филология факультеті, мамандығы шетел тілі оқытушысы.

Педагогтың табысты қызметінің бірден бір факторы гуманистік бағыттағы қызметі, педагогикалық жүйені қалыптастыратын, біздің қоғамның әлеуметтік талаптарын ескере отырып мүмкіндік береді. Педагогикалық қызметінің табысты болуына көмектесетін бірқатар педагогикалық қабілеттіліктерге ие оның ішінде коммуникативтік, кәсіби көргіштік, педагогикалық сезгіштік, креативтілік, жеке тұлғаның динамизмі.